arrows Обмін і повернення

Шановні клієнти, якщо вам не підійшов товар - його можна обміняти або повернути кошти. Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства (Закон України «Про захист прав споживачів»)


Умови повернення товарів належної якості

Якщо Вам з будь-яких причин не підійшов придбаний товар, обмін або повернення можна здійсніти протягом 14 днів з дня продажу за умов:

  • товар не був у експлуатації; 
  • збережені ярлики;
  • цілісність упаковки не порушена;
  • збережена повнота комплектації;
  • збережений документ, який підтверджує оплату.

Якщо Вам не підійшов розмір, колір товару або з інших причин, витрати з логистики на повернення і заміну несе покупець. 

Умови повернення товарів неналежної якості

У разі отримання товару неналежної якості можна запросити заміну товару або повернення коштів протягом 14 днів. 

Якщо є наявність браку (пошкоджена заводська упаковка або інше) і наш менеджер підтверджує, що цей недолік справді  належить до браку, логістичні витрати на повернення та заміну несе компанія.

Порядок обміну та повернення

З питань повернення та обміну товару звертайтеся за телефоном: +38 (073) 130 48 28.

Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта" на адресу відправника (м. Кривий ріг, "Нова пошта" №2, тел. +38 (073) 130 48 28).

  • За умови оплати заказу на сайті безготівковим розрахунком за наданими реквізитами (переказ на банківську карту або розрахунковий рахунок) повернення грошей буде здійснено протягом 1-3 днів на карту або розрахунковий рахунок, вказаний покупцем.
  • За умови онлайн оплати заказу банківською картою на сайті, повернення грошей буде здійснено протягом 1-3 днів на карту, з якої була проведена оплата.
  • Якщо оплата заказу була здійснена накладеним платежем, то при поверненні товару можна скористатися послугою "Легке повернення" від Нової пошти у встановленому додатку. Детальніше про послугу https://novaposhta.ua/lp/

У разі обміну необхідно повідомити модель і розмір, на який слід замінити товар. Заміна товару здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару.

Товари, які не підлягають обміну та поверненню

Обмін та повернення товарів з категорій "Акція", "Розпродаж" можливо лише за домовленістю з менеджером. 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» не підлягають обміну та поверненню товари належної якості з наступного переліку: лікарські засоби (аптечки), предмети сангігієни, рукавички, товари в аерозольній упаковці.